יום חמישי, 7 בפברואר 2013

איך לעשות כסף מסקרים


      איך לעשות כסף › איך לעשות כסף מסקרים
אדבר בקצרה היום על עשיית כסף באמצעות סקרים. מניסיוני, אפשר לעשות קצת כסף ממילוי סקרים בארץ. חברות סקרים בחו"ל שולחות יותר סקרים וישנן אפשרויות רבות יותר להשתלב בסקרים ולהרוויח כסף ממילויים. לעומת זאת, חברות סקרים ישראליות שולחות כמות מעטה יותר של סקרים, ואפשרויות הרווח אם כן קטנות יותר. יחד עם זאת, עדיין יש כבוד לשוק הסקרים הישראלי, בו שולטות נכון להיום כ 3 חברות גדולות עיקריות, אשר באמת מספקות היקף סקרים וצירוף חברים למילוי סקרים, המאפשר להרוויח להערכתי כמאה שקלים בחודש. זה פחות או יותר ההיקף. ככל שתמלאו יותר פרטים על עצמכם ותתאימו לדרישות של סקרים רבים יותר, כך מטבע הדברים ישלחו אליכם יותר סקרים, מה שיאפשר לכם להגדיל את ההכנסה ממקור הכנסה זה.
אז מה יש לי להגיד על חברות סקרים ישראליות ועל האפשרות לעשות כסף ממילוי סקרים?
מדובר על שיטה לגיטימית, חוקית ומוכחת לעשות כסף בארץ, אשר עובדת על מודל כלכלי פשוט למדי. חברות מסחריות מבקשות לערוך סקרי שוק בנוגע למוצרים מסוימים, טרם הוצאתם לשוק, או בעקבות חדירה של מוצר חדש לשוק. חברות פרסום מעוניינות לבצע מחקרים של בדיקת אפקטיביות מסע פרסום מסוים וכדומה.
החברות הללו פונות לאתרי סקרים ומחקרי שוק, אשר מבצעות עבורם את מחקרי השוק והסקרים. הסקרים מתבצעים באינטרנט, ולשם כך נדרשים אנשים שמוכנים למלא סקרים, לצפות בפרסומות, לראות סרטונים, להביע דעתם על מוצרים שונים או להשתתף בקבוצות מיקוד בנוגע למוצרים ודעות שונות.
על דעתכם זו, אתם מקבלים כסף!
מה אורך הסקרים. רוב הסקרים קצרים, אורכם מספר דקות, התגמול עליהם נע משקל אחד ועד כמה שקלים בודדים למילוי סקר. בתחילת כל סקר לרוב תוצג בפניכם שאלת סינון והתאמה, שתפקידה לבדוק את מידת התאמתכם לסקר המסוים הזה. באם לא נמצאתם מתאימים להשיב לסקר הזה, אין זה אומר שלא תתאימו להשתתף בסקרים אחרים. הסקרים נשלחים אליכם במייל, או מחכים לכם באתר הסקרים תחת החשבון שלכם שם, ובמקרה הזה תישלח אליכם הודעה במייל על סקרים הממתינים לכם באתר.
כאשר הגעתם לסכום מינימלי שנצבר לזכותכם באתר סקרים מסוים, אתם יכולים למשוך את התשלום. הסכום המינימלי למשיכה באתרי הסקרים עומד על בערך 50 שקלים, בכל אתר זה קצת שונה.
את סכום הכסף שהרווחתם ממילוי סקרים ניתן למשוך בכמה דרכים, וזאת בהתאם לכללי האתר. בכל אתר סקרים ישנם תנאי משיכה שונים ואופציות תשלום קצת אחרות.
באתר המדגם ניתן למשוך כסף ישירות לחשבון הפייפל שלכם או לקבל כסף בצורת נקודות בכרטיס מתנה, שהנו כרטיס קניות.
באתרים אחרים, כדוגמת אתר אייפאנל , תוכלו לקבל את הגמולים שלכם בצורת תווי שי הנשלחים לביתכם בדואר או בדואר רשם. תווי השי תקפים לקניות ברשתות המזון, רשתות אופנה ועוד, כמו כל תווי שי כדוגמת רב תו או תו הזהב.
תכונה נוספת ומעניינת של אתרי הסקרים, שהם מאפשרים לכם לצרף חברים לאתר הסקרים ולקבל כסף בכל פעם שאחד החברים משיב לסקר באתר, או לקבל כסף עבור כל נרשם חדש לאתר שנרשם דרככם.
כך שעם הזמן, אתם תתחילו לקבל כסף לא רק על סקרים שמילאתם, אלא גם על סקרים שמילאו החברים שלכם, או על חברים שהצטרפו דרך הקישור המיוחד שלכם.
צירוף חברים אינו עולה להם כסף ואינו מפחית והתגמולים או מגובה הסכום שהחברים מקבלים בעבור מילוי סקר, כך שהעסקה הזו משתלמת לכל הצדדים. בפוסט הבא אסקור כמה אתרי סקרים ישראליים ואסביר כיצד ניתן להירשם לכל אחד מהם, מהם תנאי .
התשלום, וכמה סקרים בממוצע הם שולחים בתקופה מסוימת למילוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה