יום שני, 25 בפברואר 2013

איך לעשות 1000 ש"ח בחודש בקלות



אתם רוצים ללמוד היום איך לעשות 1000 שקל בחודש בקלות, למעשה בדרך כה פשוטה, שכבר נמצאת מתחת לאף שלכם. הרעיון הוא לעשות כסף מכמה שעות בחודש שבהן אתם משקיעים את הזמן הפנוי שלכם בתחביב אהוב, שאתם ממילא נהנים לעסוק בו, ואולי אפילו עוסקים בו בין כה וכה במשך היום.
נניח שאתם יודעים לבשל או לאפות, ומשקיעים יום או יומיים בשבוע באפייה או בישול.
אם תשקיעו את הזמן הזה באפייה או בישול לצורך מכירת התוצרת שלכם באחד מדוכני המזון הקרובים לביתכם, בקניון, יריד אוכל וכדומה, תוכלו לעשות עוד כסף מדי חודש בקלות יחסית, בלי לשבור את הראש ובלי לחפש דרכים חדשות לעשות כסף. פשוט המשיכו לעשות את מה שאתם אוהבים, ותציעו אותו למכירה.
חישבו באופן רחב על שעות הפנאי שלכם: אם יש לכם כלב, אתם יכולים להציע לשכנים להוציא גם את הכלב שלהם. אם אתם אוספים את הילדים שלכם מבית הספר בשעות הצהריים, תוכלו להציע לאסוף ילדים נוספים מהגן או מבית הספר. הדברים שאתם ממילא עסוקים בהם במשך היום, אינם מוסיפים לכם שעות עבודה מרובות ואינם גוזלים זמן יקר על לימוד התורה הזו מחדש, יכולים להניב לכם כאלף שקלים בחודש.
הכנת ימי הולדת לילדים, בייביסיטר, שיעורים פרטיים...
עכשיו בואו נדבר קצת על עיסוק בתחביבים ישנים. אם אתם יודעים לנגן ואוהבים לנגן, תוכלו ללמד נגינה, פסנתר או גיטרה. על שיעורים פרטיים או שיעורי נגינה תוכלו לקבל בקלות כל סכום שהוא בין 50-120 שקלים, וזו הכנסה יפה ומהירה, שאינה דורשת הכנות מיוחדות מצדכם.
תוכלו למכור ציורים או צילומים שלכם, שירותי עיצוב גרפי, שירותי כתיבת תוכן או שעות תכנות - כל אלה יכולים לספק לכם הכנסה נוספת ונאה בקלות.
לעשות עוד 1000 ש"ח בחודש - מה זה יכול לתת לנו? כאשר מדובר על הכנסה קלה ונוחה, במילים פשוטות, אתם מפנים לעצמכם כסף להשקעה, לחיסכון, שיכולים להיות מתורגמים להרבה כסף בעתיד. אתם יכולים לעשות כסף מעצם העובדה שיש לכם כסף, כי אתם פותחים את האופציה להשקיע במשהו ולייצר זרמים של הכנסה פסיבית מכל מיני מקורות וערוצי השקעה.
לעשות עוד קצת כסף מדי חודש, זה לא צריך להחליף את העבודה הנוכחית שלכם, לא צריך להתייחס לזה כאל מקור ההכנסה העיקרי שלכם, וגם הציפיות שלכם צריכות להיות בהתאם. עוד 1000 ש"ח בחודש יכולים לשלם על קורסים, קניית מזון, דלק, חיסכון חשוב. אם תחסכו את הסכום הזה במשך שנה, תקבלו 12,000 שקל בשנה! זה כבר סכום שמספיק לשדרוג הרכב, לחופשה בחו"ל, לרכישת מוצרים חשמליים או החלפת הריהוט בבית. הכסף הזה יכול לספק לכם ערוץ ישיר להוצאות מסוימות לשנה הבאה, כמו תשלומים ספציפיים, למשל על גן ילדים, חוגים, מנוי לחדר כושר, ארוחות בחוץ וכדומה. תתחילו היום, תתחילו מצעד קטן, ותייצרו 
הכנסה שתסייע לכם למנף את העסק הכלכלי, שהוא אתם עצמכם.
קראו עוד על איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה