יום שלישי, 5 בפברואר 2013

איך לעשות כסף עם עבודה מועדפת


איך לעשות כסף איך לעשות כסף אחרי הצבא › איך לעשות כסף  עם עבודה מועדפת

אם אתם חיילים משוחררים ורוצים לעשות כסף ולקבל את מה שמגיע לכם... לכו לעבוד בעבודה מועדפת ותוכלו לעשות כסף, יותר כסף, ולהרוויח את מה שאתם זכאים לקבל מהמדינה.
אז מהי עבודה מועדפת? עבודה מועדפת או עבודה נדרשת היא עבודה בהיקף שעות וימים מסוים באחד מהתחומים הנדרשים, ביניהם עבודה בבתי מלון או תחנות דלק. מענק עבודה מועדפת משולם באופן חד פעמי לחיילים משוחררים שסיימו את ימי העבודה בהיקף הנדרש, כך שאתם יכולים לזכות בתוספת של מענק חד פעמי, משמעותי, שיכול לממן הרבה דברים חשובים ומעניינים לאחר השחרור.
אתם לא רוצים להפסיד את המענק, זה סתם חבל. קל יחסית להשקיע לפחות את החודשים הנדרשים בעבודה מועדפת כלשהי כדי לקבל, בנוסף למשכורת חודשית, גם את המענק המגיע לכם בסוף התקופה.
איך לעשות כסף עם עבודה מועדפת?
ראשית, יש להבהיר את כל הכללים והתנאים על מנת להיות זכאים לקבלת המענק. לאחר שביררתם והבנתם את התהליך, הגיע הרגע לחפש עבודה מועדפת.
סווגו את התחומים הנדרשים וקבעו לעצמכם באילו תחומים אתם חושבים שהיתם רוצים לעבוד או שכדאי לכם לעבוד.
למשל, שיקולים כמו שעות עבודה יבואו כאן בחשבון, שכר, מקום העבודה וקרבה למקום מגורים, חברים בעבודה, אפשרויות קידום או התפתחות וכמובן איזו עבודה מעניינת אתכם או משרתת טוב יותר את הצרכים והרצונות שלכם.
לאחר שלב זה, התחילו בחיפוש עבודה מועדפת במספר ערוצים: בקרן להכוונת חיילים משוחררים, בלוחות הדרושים ודרך חברים מהצבא שעובדים בעבודה מועדפת ויכולים להמליץ לכם על מקום העבודה שלהם או של אחרים.
השלב הבא הנו לשלוח קורות חיים, לקבוע ראיון עבודה, להתחיל בהכשרה והדרכה ולהתחיל בעבודה!
לעשות כסף עם עבודה מועדפת יכול להיות כיף, מכיוון שבחלק מהעבודות מדובר על עבודה במשמרות, שיכולה לאפשר לכם גמישות בשעות, ולהשאיר למעשה תמיד חלק מסוים של היום ושל השבוע פנוי. למשל, משמרות בוקר בחלק מהימים ישאירו את הערב והלילה פנויים. משמרות לילה ישאירו את הבוקר והצהריים פנויים ללימודים או כל עיסוק אחר, משמרות ערב ישאירו בוקר פנוי ללימודים או סידורים, ואת הלילה פנוי לבילויים. סידור לא רע. משמרות במשך השבוע ישאירו סופי שבוע פנויים, ומשמרות בסופי שבוע עשויות להניב משכורת גבוהה יותר ולהשאיר חלק מיני השבוע פנויים לסידורים או לימודים. שילוב משמרות בשעות וימים שונים יניב סידור עבודה נוח וגמיש. כך אפשר לעשות כסף עם עבודה מועדפת, מבלי להתחייב למסגרת נוקשה של שעות. השקיעו והיו רציניים בעבודתכם, ואתם עשויים לפתוח דלתות לקידום או התפתחות בתחום מסוים שבו התחלתם את דרככם המקצועית. 
קראו עוד על איך לעשות כסף
לאחרונה: איך לעשות כסף בחופשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה