יום ראשון, 17 בפברואר 2013

דרכים לעשות כסף

איך לעשות כסף › דרכים לעשות כסף
דרכים לעשות כסף - חיפשתם ומצאתם! כאן באתר אספתי את כל הדרכים המוכרות לי לעשות כסף. אם אתם מחפשים דרכים מעניינות, חדשות, או דווקא דרכים וותיקות ומוכחות לעשות כסף, אז טוב שנחתם פה!
למעשה, למה אנחנו מחפשים דרכים לעשות כסף? השאלה הזו אולי נשמעת טיפשית, אך למעשה היא שאלה חיונית לתהליך שאתם תעברו בבואכם לעשות כסף בעצמכם. זאת מסיבה אחת מאוד פשוטה: בכל מקום שאליו תפנו כדי לעשות כסף, אתם תצטרכו לעקוב האם אתם עושים מספיק כסף כדי להשיג את המטרה שלשמה כינסתם את עצמכם לעשייה הזו מלכתחילה. הרי זה לא באמת יעזור לכם להתחיל בדרך כלשהי לעשות כסף, לעבוד ולנסות להתמיד בה, להיכשל ולטעות, להצליח וליפול ואז להצליח שוב... כאשר אתם לא יודעים מתי הרגע הזה, שבו אתם משיגים את המטרה שלכם. במילים פשוטות: איך תדעו שהצלחתם? מה יהיה הרגע הזה, שבו תגידו לעצמכם: יש!! עשיתי את זה!! את הרגע הזה אתם חייבים להגדיר לעצמכם בצורה מאוד ברורה.
הרגע הזה, וכל מה שמתלווה אליו, יתווה את הדרכים שלכם לעשות כסף, את האפשרויות שעומדות באופן ריאלי פרושות לפניכם ביחס ליעד שאתם מבקשים להשיג.
למשל: שאלו את עצמכם כמה כסף אתם רוצים לעשות? כמה כסף מספיק לכם להרוויח? האם מדובר על סכום כסף שהוא מעבר למה שאתם יכולים להרוויח בעבודה רגילה? האם זו הסיבה שאתם מחפשים דרכים לעשות כסף, או שהסיבה היא הזמן הקצר העומד לרשותכם לצורך השגת המטרות שלכם, הוא שמדרבן אתכם ללמוד במהירות דרכים לעשות כסף על מנת להצליח להשיג את היעדים שלכם בזמן הקצר ביותר האפשרי?
ישנן דרכים שונות לעשות כסף, וכאן באתר אני אסקור רק את הדרכים החוקיות, המוסריות לעשות כסף, ואך ורק דרכים הוגנות ולגיטימיות לעשות כסף. לא תמצאו כאן רעיונות מסוג אחר, ואתם יכולים שלא להציע לי אותם, אני אומר את זה כבר מעכשיו.
מה כן אוכל להציע לכם?
מגוון דרכים לעשות כסף שיכולות לספק עבורכם את כל מה שרציתם לדעת על אפשרויות ההכנסה החדשות או הוותיקות והמוכחות בתחום הזה.
שנתחיל?
לעשות כסף ממכירות
קל לעשות כסף ממכירות למי שטוב במכירות. לשם כך נדרשת יכולת שכנוע גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, רצון ורעב למכור, סוג של מה שאוהבים לכנות: פלפליות. לא מיועד לרדומים שבינינו. אבל במכירות אפשר לעשות הרבה מאוד כסף, ההכנסה הזו מתבססת פעמים על שכר בסיס ועליו בונוסים או עמלות מכירה. כך שכבר מראש כמעט מובטחת לכם האפשרות לעשות יותר כסף מאשר בכל עבודה אחרת המשלמת שכר לפי שעות. את שכרכם לפי שעות תקבלו, כמה כסף תעשו מעבר לכך - זה כבר תלוי לגמרי בכם.
לעשות כסף באינטרנט
ישנן המון שיטות לעשות כסף באינטרנט, אני אסקור באתר הזה לעומק מספר שיטות, שהן כמובן חוקיות ולגיטימיות, ושיטות שמוכחות כמוצלחות כבר שנים רבות. ביניהן ניתן למנות דרכים לעשות כסף מכתיבה, דרכים לעשות כסף מפרסומות, דרכים לעשות כסף מאתר אינטרנט וכל הדרכים לעשות כסף ללא אתר. למשל באמצעות מסחר, מכירות, עבודות פרילנס וכדומה. כמובן שכל תחום תכניות השותפים נכנס היטב בקטגוריה הזו של כסף באינטרנט, ואי אפשר כמעט לדבר על מסחר, מכירות, פרסומות וכסף באינטרנט מבלי להזכיר תכניות שותפים, מאחר וכל העסקים הללו קשורים זה בזה באופן מסוים וכולם קשורים בתחומי השיווק באינטרנט.
לעשות כסף מהשקעות
אם אתם רוצים לעשות כסף מכסף, זה המקום שלכם להתחיל להשקיע, לאחר שחקרתם ולמדתם תחום השקעה מסוים. אם אתם חסרי ידע וחסרי ניסיון בהשקעות, אל תכנסו לתחום הזה בעיניים עצומות. ישנם מספיק בתי ספר בארץ שישמחו לרשום אתכם לקורסים קצרים או ארוכים בנושאי השקעות מסוגים שונים, השקעות בנדל"ן, יזמות עסקית, פתיחת עסק, השקעות בשוק ההון וכדומה. אם יש לכם קצת/הרבה כסף בצד, כסף שחסכתם ואתם רוצים למנף לכדי הכנסה פסיבית, אתם בהחלט יכולים ללמוד איך לעשות כסף מכסף.
אני רוצה להזמין את כולכם להישאר איתי כאן, וללמוד דרכים שונות לעשות כסף. דרכים לעשות קצת כסף, בתור השלמת הכנסה או סתם דמי כיס כיפיים, ועד דרכים לעשות הרבה כסף, כסף גדול או הכנסה משמעותית קבועה עבורכם. בין היתר נלמד לעשות כסף מיזמות, עסק פרטי, לעשות כסף מהשקעה בנדלן, לעשות כסף ממכירת מוצרים, משירותים שונים וכן דרכים לעשות כסף מהרעיונות שלכם, דרכים לעשות כסף מהזמן הפנוי שלכם, איך לעשות כסף מהדברים שאתם יודעים לעשות הכי טוב, דרכים לעשות כסף מהתחביבים שלכם. אז קראו, הגיבו, וחיזרו להתעדכן בכל הדרכים לעשות כסף, שיש לי לשתף. אתם מוזמנים לכתוב ולהציע דרכים משלכם, או שיפורים וטיפים לרעיונות קיימים. אני תמיד אשמח לשמוע ואף לנסות ולהעלות את ממצאי על הכתב. בנתיים שיהיה בהצלחה. 
איך לעשות כסף מייבוא מוצרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה