יום רביעי, 20 בפברואר 2013

איך לעשות כסף בטיול



איך לעשות כסף בטיול? רוצים לטייל, ליהנות, לראות נופים ולצבור חוויות, תוך כדי לעשות כסף ולהתפרנס מעבודות כיפיות? איפה מוצאים בכלל עבודה כזו חלומית?
האמת, כאן ממש מתחת לאף, בארץ. ואפשר גם בחו"ל.
אם אתם רוצים לטייל ולעשות כסף תוך כדי, הגעתם למקום הנכון. יש לי כמה הצעות מאוד מעניינות שתקפות לחבר'ה צעירים וצעירים ברוחם. אפשר לטייל ולעשות כסף, רק צריך לפתוח את המחשבה ולאפשר לחוויות חדשות להירקם.
1. לאבטח טיולים או להיות חובש מלווה בטיולים, זו עבודה שתאפשר לך לטייל בכל מיני מקומות כיפיים ועדיין לעשות כסף. אם אתם רוצים לטייל להרוויח כסף, ויש לכם רקע מתאים לליווי טיולים, אתם יכולים לעשות כסף טוב מעבודה מהנה ושונה.
2. רוצים לטייל בכל מיני מקומות בארץ, להסתובב וליהנות ולעשות כסף? הצטרפו לעבודות זוטרות בצוותי צילום ותזכו לנסיעות מעניינות ברחבי הארץ. בהחלט מדובר על עבודה קשה, לעיתים פיסית, עבודה שיש בה התרוצצות, סיוע בהפקה או צילום, שעות רבות, שעות עבודה שמתחילות מוקדם בבוקר ויכולות להסתיים מאוחר מאוד בלילה. עם זאת, מדובר על עבודה מעניינת ומרתקת, לא עוד עבודה משעממת שבה תשבו תעשו את אותו הדבר כל היום, אלא אפשרות לעשות כסף תוך כדי טיולים, נסיעות וצילומים.
3. טיול אווירה לחו"ל: הנה זה בא. טיול לנפש. אם אתם אוהבים הופעות מוסיקה, נושמים רוק, רוצים לראות בחינם את כל ההופעות הכי שוות שמגיעות לארץ בקיץ, אתם יכולים לעבוד בתור סדרנים בהופעות, או מוכרים במזנוני ההופעה. עבודה כזו מאפשרת לכם לעשות כסף תוך כדי כניסה לכל המופעים הכי שווים, מפגשים מרתקים עם חבר'ה צעירים, ריקודים ואווירה תוססת ושמחה, ועל כל זה גם משלמים לכם כסף. למה לא.
4. רוצים לטייל בחו"ל ולעשות כסף? שירותי הדיילות האווירית מחפשת אתכם. המיונים לא קלים, אבל הכסף לא רע בכלל, ובואו נדבר רגע על טיסות בחינם, שופינג בחו"ל, השלמת ימי חופשה בחו"ל ובקיצור - רוצים לבלות, לטוס, לאכול, לעבוד במקצוע שווה שגם יכול לפתוח הרבה דלתות בהמשך, וגם לעשות כסף? לכו להיות דיילי ודיילות טיסה!
5. מדריכי טיולים: אין כמו לטייל בחו"ל, להדריך קבוצת תיירים ישראלית, ללוות אותה או לדאוג לסידורי הטיסה / לינה של קבוצה, ליהנות מכל רגע, לעבוד עם אנשים, לראות נופים, לטוס ולישון במלונות שווים - וגם לעשות כסף! למה אתם מחכים? אוהבים טיולים? טובים בהדרכה? הירשמו לקורס, הוציאו רשיון - המסלול אינו פשוט, אבל התמורה בהחלט משתלמת. זו לא רק האופציה לעשות כסף תוך כדי טיול, חופשה ובילוי. מדובר על אחת העבודות הכי מרתקות, כיפיות, שמחות, שתשמור אתכם צעירים להרבה, הרבה שנים! איזו חוויה לחיים.
6. מדריכי טיולים בארץ הקשיבו הקשיבו. אם הוסמכתם כמדריכי טיולים או יש לכם הכשרה וכשרון לארגון טיולים כיפיים בארץ, טיולי סאגוואי, טיולי אוכל, טיולי חוויה בארץ - אתם פשוט זכיתם בלוטו. איזו עבודה כיפית, שמאפשרת לטייל ולעשות כסף, להרוויח משכורת תוך כדי הדרכת טיולים קצרים, קלילים, מעניינים בארץ.
אתם מבינים, יש המון דרכים לעשות כסף תוך כדי טיול. אפשר לטייל ולהרוויח כסף במגוון דרכים. ספרו לי על החוויות שלכם: באיזה טיול עשיתם כסף וכיצד? אני אשמח לפרסם את הסיפורים הנבחרים! 
קראו עוד: איך לעשות כסף
לאחרונה: דרכים לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה