יום שישי, 25 בינואר 2013

איך לעשות כסף עם רשת המדיה של גוגל


אי שם בעבר קראנו לה רשת התוכן. הקונטנט נטוורק. רשת התוכן של גוגל מספקת כבר שנים רבות לגולשים, בדיוק את התוכן האיכותי שהם מחפשים מבחינת פרסומות. מה זאת אומרת? זאת אומרת שלמערכת הפרסום של גוגל יש את היכולת לזהות בדיוק מה אתם מחפשים, על מה אתם קוראים, ולא רק מה אתם קוראים כרגע, אלא איזה מידע אתם מנסים להפיק מהתוכן שאתם קוראים. האם אתם רוצים לקנות משהו, לחפש מידע אודות דבר מה, להשוות בין הצעות שונות?
את המידע הזה גוגל יכולה להפוך לפרסומות הקשורות קשר הדוק ויציב לתחומים המעניינים אתכם באותו רגע.
תחומי התוכן שאתם צורכים יספקו לגולשים גם פרסומות שמדויקות לצרכי החיפוש שלהם באותו רגע. הפרסומות הללו עשויות לסייע לגולשים למצוא ביתר קלות את מה שהם חיפוש ולקבל הצעות רלוונטיות שיקצרו את משך החיפוש שלהם ויביאו אותם לתוצאה הרצויה, שלשמה הם החלו את החיפוש באינטרנט מלכתחילה.
אז איך לעשות כסף עם רשת המדיה הזו של גוגל?
אם אתם מפרסמי אדוורדס ועד היום השקעתם את זמנכם רק ברשת החיפוש, אתם משאירים הרבה כסף על השולחן. רשת המדיה של גוגל מאפשרת לכם לפרסם בעליות נמוכות ביחס לרשת החיפוש, לא על בסיס מילות מפתח אלא על בסיס תוכן. באופן כזה תוכלו לפרסם בזול יותר, ולקלוע לצרכי החיפוש של הגולשים.
מה זה מאפשר לנו?
לעשות כסף עם רשת החיפוש מאפשר לכם לעקוף את המתחרים שלכם באדוורדס בשוק תחרותי. אם אתם מתמודדים עם נישה תחרותית ביותר בפרסום באדוורדס, אחד מהכלים העוקפים לצורך העניין יכול להיות פרסום ברשת המדיה של גוגל, כשאר אתם למעשה אומרים למתחרים שלכם: המשיכו להעלות מחירים, אני מפרסם בתוכן. אפשר לעשות כסף משיווק או מכירת המוצרים שלכם גם ברשת התוכן הוותיקה של גוגל. כיום, עם כלי פרסום מדויקים יותר, מגוונים יותר, אפשרויות מחקר וניתוח ברמה גבוהה מבית גוגל, אתם יכולים לפרסם שם בנוחות ויחסית בזול, ולעשות יותר כסף מפרסום העסק שלכם, באמצעות רשת המדיה. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה