יום ראשון, 27 בינואר 2013

איך לעשות כסף בחופשה


כן, שמעתם נכון. גם בחופשה אפשר לעשות כסף. אפשר לעשות כסף בחופשה בקלות, בלי מאמצים מיוחדים, בלי הוצאות מטורפות, בלי לשבור את הראש יותר מדי, בלי לפגום בטעם החופשה. נכון, אנחנו יוצאים לחופשה כדי לשכוח מהכל, כדי לבלות עם משפחה או עם חברים, כדי ליהנות מזמן חופשי.
ומי אמר שבזמן הזה אי אפשר לעשות כסף? אם אתם מחויבים למטרה שלכם, לעשות כסף למען השגת דבר מה מסוים, ואם אתם נחושים בדעתכם לעשות כסף, אתם תחפשו כל הזדמנות להרוויח.
איך לעשות כסף בחופשה, בלי לוותר על זמן פנוי וליהנות מכל רגע? רוצים לטייל ולבלות ועדיין לעשות כסף? כל זה בהחלט אפשרי.
הנה כמה רעיונות שריכזתי, וכל מיני דרכים אשר בעצמי עברתי, כדי לעשות כסף בחופשה, ואם אני בצלחתי, באמת שכל אחד יכול.
1. אפשר לעשות כסף בחופשה על ידי צילום תמונות ממקום מסוים, מאתר מפורסם או סתם מקום יפה. את התמונות אפשר למכור באינטרנט תמורת סכומים קטנים עבור כל הורדה, באתרים שמוכרים תמונות בהורדה מרובה. כלומר אין בלעדיות על התמונה, כל אחד יכול להוריד אותה בתשלום סמלי, ואתם, בתור היוצרים של התמונה, מקבלים סכום כסף קטן בכל פעם שמישהו הוריד אותה. מה אתם מרוויחים? סכום כסף מסוים שיכול להיכנס לחשבונכם במשך שנים רבות, אף שנים לאחר שצילמתם את התמונה. ככל שתעלו יותר תמונות וככל שיותר תמונות שלכם יאושרו, כך תוכלו להרוויח עם הזמן יותר מכסף. חשוב להזכיר: שזוהי אמנם הכנסה קטנה מאוד, אך היא פסיבית לחלוטין. מרגע שהעליתם את התמונה לאתר המכירות, אתם לא צריכים יותר לעשות שום דבר. גם אם תרוויחו מכך סכום כסף קטן במשך כמה שנים, מה אכפת לכם? עדיף להרוויח משהו קטן מאשר לא להיות שם בכלל.
2. אפשר לעשות כסף בחופשה על ידי כתיבת תוכן לאתר חופשות או נופשים. אם תכתבו מאמר מעניין על מקום הנופש שלכם, על מקומות מעניינים שהייתם וטיילתם בהם, המלצות על מלונות או על מסעדות, ל מקומות תיירות חשובים, על אזורי שופינג שווים, זולים או מיוחדים - תוכלו למכור את המאמרים לאתרי חופשות, לאתרי נסיעות ולאתרי מכירות אשר מחפשים כותבי תכנים בנושאים הללו. הציעו מראש או בדיעבד לכתוב מאמר עבור אתר כלשהו, או הציעו מאמר מוכן שכתבתם. מאמרים שיווקיים נמכרים ברשת במחירים שבין 20 שקלים ועד כ 100 שקלים למאמר איכותי וארוך. אורך המאמר צריך להיות כ 500 עד 1000 מילים בדרך כלל. אף שמאמרים נמכרים ברשת בהיקפים של כ 300 מילים, הרי שכאשר אתם באים להציע מאמר מוכן וכתוב, ללא יכולת של המזמין לבקש משהו ספציפי, כדאי שהמאמר יהיה ארוך יותר.
3. לעשות כסף בחופשה על ידי זיהוי הזדמנויות עסקיות. אתם מכירים את זה: אתם נמצאים בחופשה בחו"ל וטועמים איזה מאכל מדהים וחושבים: אי חייב להביא את זה לארץ! רואים איזה גאדג'ט מגניב ואומרים אחד לשני: אנחנו חייבים להביא את זה לארץ! אז תביאו. למה אתם מחכים. אבל לא רק מוצרים יכולים להיות הזדמנויות עסקיות מעולות, אלא גם האנשים שתפגשו בדרך, האנשים שישבתם לידם בטיסה, אפשרויות לשיתוף פעולה, היכרות עם מקומות חדשים יכולה תמיד לפתוח זירה עסקית כלשהי. במיוחד בארץ.
4. אם אתם צעירים, נוסעים לבלות ורוצים להישאר, ואין לכם כרגע התחייבויות של משפחה, לימודים או עבודה, אתם יכולים להישאר בחופשה הזאת הרבה יותר זמן משחשבתם: חופשה באילת יכולה להמשך כמה זמן שתרצו אם תמצאו עבודה באחד המלונות, בתי הקפה או החנויות הרבות שבעיר. במקומות תיירותיים קל יותר למצוא גם עבודה זמנית, כך שמבחינת הגמישות אתם זוכים מכל הכיוונים. כך תוכלו להמשיך לעשות כסף ולבלות בכל המקומות שאתם רוצים להישאר בהם. הטיפ הזה תקף רק לחופשה בגבולות הארץ, כמובן, מכיוון שבחו"ל לא תוכלו לעבוד ללא ויזה, מן הסתם. אך באופן מעניין הרעיון הזה דווקא עלה לי במהלך חופשה ביוון. נכנסתי לאחת החנויות ושם הייתה מוכרת ממש חביבה, חייכנית ונעימה, שמאוד התעניינה בישראל. כשאר שוחחנו קצת, היא סיפרה לי שיא בכלל לא יווניה, היא פולנית שהגיעה לפני מספר חודשים לחופשה באחד מאיי יוון, נהנתה ובילתה, וכאשר הגיע הזמן לשוב הביתה... היא הבינה שהיא רוצה להישאר עוד קצת. אבל מה לעשות, הכסף נגמר ולא הייתה לה דרך להישאר במקום בלי להרוויח כסף, וכך השיגה עבודה זו בחנות גדולה בנמל, והיא עובדת ומתפרנסת תוך אווירת חופש מושלמת. חלום.
איך לעשות כסף בחופשה? לחשוב מחוץ לקופסה, לחפש הזדמנויות. לדעת שבכל מקום שבו דורכות רגליכם יש הזדמנות לעשות כסף, הזדמנות למשהו חדש, אפשרות להרוויח יותר וגם ליהנות
ראו גם: איך לעשות כסף עם רשת המדיה של גוגל
איך לעשות כסף

יום שישי, 25 בינואר 2013

איך לעשות כסף עם רשת המדיה של גוגל


אי שם בעבר קראנו לה רשת התוכן. הקונטנט נטוורק. רשת התוכן של גוגל מספקת כבר שנים רבות לגולשים, בדיוק את התוכן האיכותי שהם מחפשים מבחינת פרסומות. מה זאת אומרת? זאת אומרת שלמערכת הפרסום של גוגל יש את היכולת לזהות בדיוק מה אתם מחפשים, על מה אתם קוראים, ולא רק מה אתם קוראים כרגע, אלא איזה מידע אתם מנסים להפיק מהתוכן שאתם קוראים. האם אתם רוצים לקנות משהו, לחפש מידע אודות דבר מה, להשוות בין הצעות שונות?
את המידע הזה גוגל יכולה להפוך לפרסומות הקשורות קשר הדוק ויציב לתחומים המעניינים אתכם באותו רגע.
תחומי התוכן שאתם צורכים יספקו לגולשים גם פרסומות שמדויקות לצרכי החיפוש שלהם באותו רגע. הפרסומות הללו עשויות לסייע לגולשים למצוא ביתר קלות את מה שהם חיפוש ולקבל הצעות רלוונטיות שיקצרו את משך החיפוש שלהם ויביאו אותם לתוצאה הרצויה, שלשמה הם החלו את החיפוש באינטרנט מלכתחילה.
אז איך לעשות כסף עם רשת המדיה הזו של גוגל?
אם אתם מפרסמי אדוורדס ועד היום השקעתם את זמנכם רק ברשת החיפוש, אתם משאירים הרבה כסף על השולחן. רשת המדיה של גוגל מאפשרת לכם לפרסם בעליות נמוכות ביחס לרשת החיפוש, לא על בסיס מילות מפתח אלא על בסיס תוכן. באופן כזה תוכלו לפרסם בזול יותר, ולקלוע לצרכי החיפוש של הגולשים.
מה זה מאפשר לנו?
לעשות כסף עם רשת החיפוש מאפשר לכם לעקוף את המתחרים שלכם באדוורדס בשוק תחרותי. אם אתם מתמודדים עם נישה תחרותית ביותר בפרסום באדוורדס, אחד מהכלים העוקפים לצורך העניין יכול להיות פרסום ברשת המדיה של גוגל, כשאר אתם למעשה אומרים למתחרים שלכם: המשיכו להעלות מחירים, אני מפרסם בתוכן. אפשר לעשות כסף משיווק או מכירת המוצרים שלכם גם ברשת התוכן הוותיקה של גוגל. כיום, עם כלי פרסום מדויקים יותר, מגוונים יותר, אפשרויות מחקר וניתוח ברמה גבוהה מבית גוגל, אתם יכולים לפרסם שם בנוחות ויחסית בזול, ולעשות יותר כסף מפרסום העסק שלכם, באמצעות רשת המדיה. בהצלחה!

יום רביעי, 23 בינואר 2013

איך לעשות כסף - ברוכים הבאים!

שלום שלום חבר'ה ומה שלומכם?
כן, יש בי התרגשות עצומה. אנחנו יוצאים היום לדרך חדשה של עשיית כסף, דרך של לימוד משותף, שיתוף בחוויות ויצירת קהילה חדשה ומעניינת שמטרתה ללמוד וללמד איך לעשות כסף בישראל. בישראל. שמעתם נכון.
עזבו אתכם משטויות, לא צריך לנסוע רחוק, לא לארוז את הפקלעות ולא להכין מוצ'ילה. לא לחפש את עצמנו בלה לה לנד, לא באל.איי ולא בניו יורק. כסף נמצא ממש כאן בארץ, ואנחנו נחושים בדעתנו למצוא אותו.
אם אתם רוצים ללמוד איך לעשות כסף, בכל מיני דרכים, שכולן חוקיות, לגיטימיות, מוסריות וזמינות - אני אשמח מאוד שתצטרפו אליי למסע המרתק הזה!
הנה אנחנו שוב נפגשים, כאן, כ 6-7 שנים לאחר שהתחלנו מסע משותף בבלוג השכן, הבלוג הוותיק שלי ממשיך להתעדכן אך מהיום נפגש גם כאן כדי לחקור לעומק, לברר מדוע ואיך, לחקור את סוד ההצלחה ולהצליח בגדול.
רוצים לעשות כסף? הגעתם מקום הנכון.
הנה מקצת השיטות לעשיית כסף עליהן אשוחח בבלוג הזה, החדש, ואתם יותר ממוזמנים להצטרף אליי, להביע, להשפיע, לשתף:
איך לעשות כסף באינטרנט
איך לעשות כסף עם איביי
איך לעשות כסף ממסחר
איך לעשות כסף קל (ומה בכלל זה אומר?)
איך לעשות כסף עם השקעות
איך לעשות כסף מפרסומות
איך לעשות כסף עם תוכניות שותפים
איך לעשות כסף מטיולים
לעשות כסף מכתיבה, ציורים, מוסיקה ומכל סוג של אמנות
איך לעשות כסף מהכנסה נוספת, הכנסה פסיבית, הכנסה שנייה
איך לעשות כסף מעבודה קלה
איך לעשות כסף מעבודה בחצי משרה
איך להתמיד, מה מניע אותנו לפעולה - איך להצליח גם כאשר נדמה שכל התכניות מתערבלות מעל ראשנו?
תישארו כאן, הישארו בסביבה - הולך להיות כאן...
רותח!!
ביי בנתיים.